Jäsenetu! Hanki itsellesi vuoden käyttöoikeus Marketing Finland Academyn koulutuskokonaisuuteen

Tapahtuman kuva
16.6.2024, klo 00.30 - 31.12.2024, klo 23.30
16.6.2024, klo 00.30 - 15.12.2024, klo 23.30
Sanna Koivusaari, sanna.koivusaari@digmarit.fi, p. 0408377878
Räätälöity koulutusalusta Digmarit ry:n jäsenille
Tervetuloa inspiroitumaan, oppimaan ja nostamaan markkinoinnin ja viestinnän osaamisesi lentoon Marketing Finlandin Digmaritillekokoamaan koulutusympäristöön!

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden syventää markkinoinnin ja viestinnän osaamistasi. Digmaritille räätälöidyssä Marketing Finland Academyn koulutusympäristössä vain 15 eurolla. Tilattuasi koulutuspaketin, saat tunnukset noin kahden viikon sisään tilauksesta. Tunnukset ovat voimassa vuoden niiden avaushetkestä.

Valittavanasi on 50 webinaaria sekä kaksi sähköistä kirjaa erilaisista markkinoinnin ja viestinnän aiheista: hakukoneoptimoinnista, markkinoinnin mittaamisesta, palvelumuotoilusta, alan trendeistä, kriisiviestinnästä, evästeettömyydestä, sosiaalisesta mediasta, tekoälystä jne. Kouluttajina toimivat alojensa parhaat asiantuntijat ja käytännön osaajat Suomesta ja maailmalta.Sopimukseen sisältyy myös vuoden aikana ilmestyvä MRKTNG-lehti sähköisessä muodossa.

Kun Marketing Finland on vastaanottanut ilmoittautumisesi, saat oman henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan koulutuspalveluun. Kirjaudu palveluun osoitteessa: https://marketingfinland.mmg.fi/login/?lang=fi Löydät Työpöydältäsi koulutukset, joihin lisenssisi oikeuttaa. Voit katsella niitä vapaasti niin usein kuin haluat ja lisenssi on voimassa vuoden avauspäivästä eteenpäin. Voit merkitä koulutukset suoritetuiksi katsottuasi ne ja tieto suorituksista siirtyy omaan käyttäjäprofiiliisi (löytyy työpöydän oikeasta yläkulmasta). Työpöydälläsi voit myös merkitä omia suosikkejasi. Academy-palvelun tunnukset ovat henkilökohtaiset eikä niitä saa luovuttaa muille osapuolille. Koulutussisältöjen tekijänoikeudet ovat Marketing Finlandilla. Sisältöjä ei saa jakaa eteenpäin tai tallentaa omiin laitteisiin tekijänoikeuslain nojalla. Jos haluat laajentaa käyttöoikeuksiasi palvelussa hankkimalla täyden Marketing Finland Academy -lisenssin tai osallistua muihin koulutuksiimme, löydät ne täältä verkkokaupastamme.


Toimi nyt – tarjous on voimassa vain 50 nopeimmalle!
Hinta 15 € Digmaritin jäsenille
Kun maksu on vahvistunut, Marketing Finland avaa pääsyn alustalle ja toimittaa sinulle tunnukset. Tunnuksen saamisessa kestää n. kaksi viikkoa.
Kun kirjaudut alustalle, löydät omalta työpöydältä koulutukset, joihin sinulla on pääsy.
Lisenssitunnus on voimassa vuoden sen avaamisesta.
Saat myös kyseisen vuoden aikana ilmestyvät, sähköiset MRKTNG-lehdet (4 kpl).


AIHEPIIRIT:
SEO
SEO 1: Hakukoneoptimoinnin perusteet
SEO 2: Hakukoneoptimoinnin tekninen kulma
SEO 3: Hakusanojen valinta ja tehokas hyödyntäminen
SEO 4: Videot, kuvat ja animaatiot SEO:n tukena
SEO 5: SEO-kirjoittamisen perusteet
SEO 6: Äänihaut ja sisältöjen strukturointi
SEO 7: Linkitykset ja niiden hyödyntäminen

Palvelumuotoilu
Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1 - Palvelumuotoilun perusteet
Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2 - Asiakasymmärryksestä polkuihin ja persooniin
Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 3 - Ideoista testattaviksi prototyypeiksi
Mittaus ja data
Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1 – Markkinoinnin tuloksellisuus
Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 2 – Markkinoinnin mittaamisen ensiaskeleet
Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 3 – Digitaalisen markkinoinnin mittaamisen kulmakivet
Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 4 – Datan hyödyntämisen vaihtoehtoja
Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 5 – Datan visualisointi
Google Ads
Google Ads 1 – Perusteet
Google Ads 2 - Display-mainonta
Google Ads 3 - Muut mainontamuodot
Ostopolut
Ostopolut, osa 1 (B2B) – Miten lähdetään viemään sisältöstrategiaa eteenpäin?
Ostopolut, osa 2 (B2B) – Asiakaskokemuksen kehittäminen sisällöntuotannon avulla
Ostopolut, osa 3 (B2B) – B2B-myynnin tuki asiakaspolulla
Ostopolut, osa 4 (B2C) – Miten rakennetaan sisältöstrategia ostopersoonien avulla?
Ostopolut, osa 5 (B2C) – Miten huolehditaan kuluttajien asiakaskokemuksesta digiympäristössä?
Ostopolut, osa 6 (B2C) – Myynnin ja markkinoinnin toimiva liitto
Sosiaalinen media
Social selling - Sosiaalisen myynnin strategiat & elementit
Someviestinnän riskit ja kommentoinnin hallinta
Sometrendit markkinoinnissa NYT
Somen ABC - missä mennään tänään?
Teknologia
Tekoäly markkinoinnissa – opi ja inspiroidu!
Näin hyödynnät videomarkkinointia ostopolun eri vaiheissa.
Unpacking the metahype - Web 3, NFT’s & the metaverse!
Metaversen ulottuvuudet ja käytännön sovellukset
XR 1 - XR-teknologian mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin
XR 2 - Asiakaskohtaamiset ja elämykset virtuaalitodellisuudessa.
Trendit
Tervetuloa markkinointi 2024!
From digital transformation to brand transformation
Gaming ja eSports mahdollisuutena brändeille
Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä
Audio branding
Viestintä ja media
Yritysvastuuviestintä - miksi ja miten viestiä?
Kriisiviestintä
Mediasuhteiden luominen, ylläpito ja seuraaminen
Viestinnän aamu - miksi viestintä on tärkeää?
Mainonta & muu
Attention Economy – millainen mainonta huomataan?
Evästeetön maailma ja mainonnan merkityksellisyys
Markkinointikumppanin valinta
Ratkaisuja evästeettömään maailmaan, osa 1 (Keskusteleva mainonta)
Ohjelmallisen ostamisen ABC
Mediamittauksesta apua tehokkaampaan tv-mainontaan
Mediamittauksesta apua tehokkaampaan radiomainontaan
E-kirja
Mika Hyötyläinen: Markkinoinnin uusi sielu – 2020-luvun tuloksellinen markkinointi (2021)
Maria Sipilä: Kansainvälistä kasvua – kohti maailmanluokan brändiä (2024)

Digmarit